gheengiena

Friday, June 10, 2011

JOM JOIN LINK EXCHANGE BERGAMBAR FAHMI DI SINI

ehem ehem ehem .. >.< dah byak jugak contest yang aku terjah ni.. harap dapat la kan.. 
ni yang aku cube nasib nak masuk contest encik fahmi .. yang berjudul "jom join link exchange bergambar fahmi di sini" ... quite interesting huhhh ! 


tadaaaa********* ni la contest yang aku cube cube naseb ...... tpi bukan la contest sgt..

ni kebetulan berblogwalking di sekitar followers... then , terjumpe ... ibarat kate orang , anything happen for a reason , then same goes with this .... aku join link exchange bergambar ni sebab mungkin nak orang familiar or recognized blog gheengiena yang x seberapa ni .. kan .... betul x kawan2 .. huhuhuh :)

ok ~ inila gambar yang nak aku tempek kat link exchange tuu..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
** rasenye cukup sopan dah pic ni.. hehe :) perasan pulak kan.. 

2 comments: